Odesílání zásilek obnáší určitá pravidla, která jsou mnohem jednodušší v případě, že se jedná o vnitrostátní záležitosti. Jakmile však balíky překračují hranice republiky, situace se mění a můžete být vystaveni různým nepříjemnostem. Jednou z nich je jazyková bariéra, a ta může nadělat tolik zmatku, že by o tom mohla vyprávět řada z vás z osobní zkušenosti. Pro export balíků do zahraničí slouží mimo jiné i nalepovací obálka CS sedmijazyčný potisk https://www.2pack.cz/obalky/nalepovaci-obalky-2pack/nalepovaci-obalky-balene-po-100ks/nalepovaci-obalka-c5-sedmijazycny-potisk-okno-vlevo-100. Jaké jsou její hlavní výhody?

označení balíku

Sedm světových jazyků – s touto obálkou je velmi pravděpodobné, že uspějete i mimo Evropu, kdy se text tiskne v tzv. světových jazycích, kam patří například Angličtina, Francouzština, Italština nebo Španělština. S tímto textem je pravděpodobné, že balíček dorazí na své místo, protože světové jazyky se učí ve většině zemí světa, i když se nejedná o jazyk mateřský, a že jej budou místní obyvatelé ovládat.

přenášení krabic

Červená barva – víte, proč se býci v arénách dráždí červeným suknem? Protože právě červená je natolik výrazná, že ji nikdo nepřehlédne. Právě proto také v tělech lidí a zvířat koluje červená krev, protože kdyby měla jinou baru, mohli bychom ji při jakékoli činnosti přehlédnout. Obálky označované červenými pruhy vám také neuniknou, jsou velice nápadné na většině povrchů, a málokterý balík má sám o sobě červenou barvu balicího materiálu.

Polyetylen – obálky se zhotovují z polyetylenu, což je materiál dostatečně pevný a odolný vůči povětrnostním vlivům. Je zároveň zdravotně nezávadný, a lze jej využít prakticky na každý výrobek v logistickém procesu.

Lepicí vrstva – obálky jsou natolik lepivé, že je nelze jen tak strhnout, a tím pádem je označení zásilky vždy spolehlivé. Lepicí vrstva odolává UV záření, mrazu, letnímu vedru i dešti, tím pádem vás nezaskočí žádné nepříznivé povětrnostní vlivy. Obálky se nedají strhnout ani mechanicky a zajišťují perfektní označení pro cílovou destinaci.