Slevy jsou všude kolem nás. Celý náš život se s nimi setkáváme všude, v každém obchodě jednou za čas mají nějakou slevu. Většinou se to střídá a slevy bývají pravidelně vždy na určitý produkt, takže pokud zrovna není ve slevě, chvíli počkejte a pokud ho nepotřebujete, tak se na něj za pár dní sleva zase objeví. Velké obchody to tak dělají, protože chtějí přilákat lidi, aby si produkt koupili. A cena, která je na produktu po slevě vůbec není pod nějakým přijatelným středem pro prodejce, je stále nad cenou, která by pro něj byla minimální, takže to ani tak není dobrá vůle prodejce jako snaha přilákat víc zákazníků a mít víc a víc peněz.

sleva

Protože si produkt koupí mnohem více lidí. Lidé si zpravidla vždy kupují to, co je levnější, a když vejdete do obchodu a máte vedle sebe pět druhů smetany na vaření, k rozhodnutí, kterou si vezmete použijete rozum a vezmete si tu nejlevnější, protože vždy platíme jen za značku. Supermarkety kupují tyto výrobky za velmi nízkou cenu hromadně, a pak je prodávají za mnohem vyšší cenu, takže i když je na produkt uplatněna sleva, cena je stále vysoká oproti tomu, jak tento obchod koupil daný výrobek přímo od vydavatele.

procenta

Proto se nemusíte bát, že by nám někdy supermarkety daly něco za velmi nízkou cenu pro ně. Jinak by to nedělaly. Dělají to tedy proto, že z toho mají zisk. To je úplně jednoduché na pochopení. Kromě takovýchto slev bývají i různé výhody pro členy klubů a podobně, také jsou takzvané slevové kupony a slevové kódy, například AboutYou sleva 35 %, které dostávají lidé, kteří značku propagují a pak lidé, kteří je sledují mohou tyto kódy využít. Tak firmy zjišťují, kolik lidí si kvůli těmto lidem s kódem nakoupí a zváží, jestli má cenu tohoto člověka i nadále platit. Pokud si za tento kód nakoupí dost lidí produkty, má cenu dále platit tohoto propagátora.